Dagens våriga outfit!

Linne från H&M/ Kjol från Gina Tricot/ Bälte 2hand/ Boots från Skopunkten.

Yo! Dåligt uppande i helgen! Var ute i fredags och hade kul hos ett par kompisar. Fick i mig för mycket att dricka och min känsliga mage sa äntligen ifrån på riktigt, så jag spenderade större delen av gårdagen med att be till porslinsguden, if u get what I'm sayin'...
Vad har vi lärt oss av detta? Förmodligen inte mer än att jag är dum i huvet :D Ibland.
Anyways, idag mår jag mycket bättre, och det är typ 15 grader, vindstilla och blå himmel. Så nu ska jag slänga på mig en jacka och promenera till botaniska trädgården med killen för lite solchill med ett par kompisar.
Hörs lejtah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0