Frukostblogg

Nej, jag lovar att jag inte ska bli en frukostbloggare. Men ni måste hålla med om att det här ser yummy ut! En sak jag gillar med mellandagarna är att man kan äta julmats-rester, och får en giltig anledning att äta risgröt till frullz (man låtsas att man gjort den själv och har massor kvar, men egentligen går man bara och smyger med en korv köpegröt då och då)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bege mig bort till jobbet, toodles!

/In Other Words
Eating some left over rice pudding for breakfast, best part of the post-xmas time! (I promise not to become one of those breakfast bloggers) Time for work, toodles!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack tack tack och åter tack :D

2012-01-11 @ 17:02:19
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0