Raglan/Wash

Byxor + tröja från H&M/ Kedja från järnhandel


Jag har problem att hitta mig en snygg outfit inför nyår imorgon, ångest! Var inom H&M idag och letade febrilt, hittade inget tills imorrn, men passade på att använda lite presenttkort på ett par saker jag velat ha länge. Ett par supertvättade stretchjeans och en tröja med raglanärmar. Tröjan var på rea på herravdelningen för femtio kronor, score! Jeansen är lovely och riktigt bekväma.
Så vad har ni för planer imorgon, middag med familjen eller klubba till långt in på nyårsdan? För min del blir det lite fest här hemma, ett gäng kompisar kommer över och firar. Jag är inget fan av fyrverkerier eller klubbande, men jag klär mig gärna lite extra fint och dricker mitt söta citronvin.

Kommentarer
Postat av: wodday

jag ska vara med mamma och hennes kompisar :)

var med kompisarna förra året, men njae inte riktigt min grej att springa på stan med hela stan på tolvslaget haha ..

2011-12-30 @ 21:41:33
URL: http://nattstad.se/wodday
Postat av: Ellens tankar om mode

God mat och dryck och bra musik, hos nagra vänner :)

2011-12-30 @ 23:36:15
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0