You little pine tart



Shorts från Fenix Secondhand (sthlm)/ Väst från Tradera/ Topp från Uggleboden/ DIY halsband/ Väskan är ett soprumsfynd.

Den här velourtoppen alltså! Jag hittade den i förra veckan, för tjugo kronor. Fick sy in den ganska rejält men nu sitter den helt perfekt. Jag älskar cutout-modellen och hur mjuk och sammetslik den är. Alldeles lagomt nittiotals-vintage.




/In Other Words
Found this cut out velour top the other day, second hand offcourse. I love it, so nineties vintage.




Kommentarer
Postat av: Maria

Har följt din blogg ett tag men tror jag aldrig kommenterat men måste säga att jag älskar verkligen din stil. Den drar mycket åt tidigt 90 tal och jag älskar verkligen det!

Jag blir glad av att titta på dina fina bilder!

2011-12-26 @ 22:57:06
URL: http://zombiebkitten.blogspot.com/
Postat av: Saga

You look gorgeous

2011-12-27 @ 13:46:11
URL: http://sagaswahn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0