Ending days.

Top 2hand/ Shorts 2hand/ Gamla skolväskan/ Bälte 2hand/ Random ringar/ Boots från Skopunkten.



Nu har jag precis kommit hem från sista dagen på min utbildningsmånad på Willys! Nu jobbar jag inte nästa gång förrän till midsommar, känns nästan snudd på vemodigt samtidigt som jag gärna tar min chans till "semester" (dvs ledig tid som ej fylls av grym framtidsångest, ej att förväxla med arbetslöshet). Eller sätta igång med andra projekt, jag dras mer och mer med suget efter en egen liten webbshop, men ack vilket arbete.
Jag luktar svett och kokar kålrot. Vad gör ni?
Hörz lejtaaah!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Kan nog ha varit jag, jag var ju där XD

2011-06-02 @ 10:43:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jädrar så snygg du är!

/Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

2011-06-02 @ 14:49:50
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0