Grattis morsän!

Idag har vi varit en sväng hos mamma som fyllde år, åt smörgåstårta och kladdkaka! <3 Den här helgen har verkligen varit en enda härlig matupplevelse, haha. Sill å täter i fredags, grillat i lördags och så dagens meny ovan. FOOOD!
Anyway, mamma fick ett av mina mutter-armband och en keyboard av oss, så hon kan spela piano. Är man bra på något, oavsett om det är musik eller teckning eller dans eller matematik så tycker jag man ska ta sig tillfälle att ägna sig åt det en stund. Gärna varje dag! Mitt smyckepill och syande är något jag mår helt otroligt bra av och hjärnan blir glad och mer effektiv. Låt det vara dagens visa ord, kids. Nu ska den här gå å lägga sig, första kvällen tillbaka på jobbet imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Häftigt armband!

2011-07-02 @ 19:49:29
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0