Yellow nails by Park&Cube

Mitt nya ögongodis Park&Cube har fått mig sanslöst sugen på ett matt gult nagellack ihop med lager av ljusa enkla plagg.
Sommarfräscht, indeed!
Vad hittar ni bloggerzz på idag då? Det är lördag! Jag slutade kl 14 igår och går inte på jobb förrns kl 15 på måndag, långhelg! Heh. Om en stund ska jag göra mig i ordning för att promenera ner på stan. Jag har äntligen fått pengar och planerar ett besök på Esplanaden (typ en lång grusväg där det ordnas loppis varje lördag, my treasure-hunt!), köpa hårspray, proviantera (på systembolaget) och ta en sväng förbi djuraffären. Ikväll är det äntligen premiär för Poolparty som arras av ett par kompisar. 30graders pool, musik, crazy people and shit. Jag har rakat benen. Mer "beach '11" än så blire inte.
Nu måste jag.. ja ni vet..efter morgonkaffet och så.... heh. Lejtah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0