Semi Antiquities + leolegs

Kavaj från H&M/ Skjorta från loppis/ Dr Martens från Shock/ leotights från Lindex/ Vintage-semiantik brosch som tillhört min mormor.


Hey kids, jag sitter och googlar broschar och känner förkylningsgruset fästa i halsen.
Igår var jag på arbetsintervju på 4H-gården och de vill gärna att jag ska komma och jobba hos dem! Så snart inleder jag en provpraktik och sen i slutet av december blir jag anställd! Jag kommer främst att vara lite som en arbetsledare och ansvara för eftermiddagarna när det är öppet för allmänheten på gården, hålla reda på kidsen, sköta djuren (och lära kidsen hur man sköter djuren), sköta det administrativa osv. Det känns skitkul! Ett friluftsjobb med djur och inte en skvätt kassakneg. Säg grattis!
Idag har jag varit en kort runda på Erikshjälpen och volontärat (letat skatter) mellan rundorna av ärenden och möten. Tjänsten på 4H kommer nog att ligga nånstans på 60-75% så jag hoppas ha lite tid över då och då att poppa in på Erikshjälpen. Jag kommer att sakna det nåt så fruktansvärt annars.




In Other Words
Hey kids! Googeling broches and feeling a cold coming on.
Yesterday I was at a job interview at a 4H-farm here in Lund, and they where glad to let me work there! I'll be responsible for the afternoons when the farm is open for the public, taking care of the kids, teeching about animals, taking care of the animals and some necessary paperwork. Congrat' me!
Today I went volonteering for an hour. I hope I will be able to do so somehow in the future, I would miss Erikshjälpen terribly otherwise.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Snyggt! Och det där jobbet lät himla spännande!! =)

2011-11-03 @ 22:55:51
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Jasmina

First congratulations, second dear God I love love that ''brosch''. xoxo

2011-11-03 @ 22:57:08
URL: http://winterswallow.blogg.se/
Postat av: Bunny

Gud vad kul! :D

2011-11-04 @ 11:31:00
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Ellens tankar om mode

Snyggt! Och grattis till praktik/jobb :)

2011-11-08 @ 11:05:28
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0