Baggu, 55 kronor!

Måste ju bara tipsa er om att Butik Änglagård har lagerrensning av miljövänliga Baggu! Det är en påse i superslitstark nylon som dessutom är otroligt lättviktig och tar inte mycket mer plats än en pappersnäsduk. Dessutom är de faktiskt riktigt snygga, tycker jag. Och kolla för fasen in deras eko-hudvård!
(nej jag får inte pengar för att skriva om produkter i min blogg, att skriva om vettiga saker, det är mer min grej).




/In other words
I have to recommend you to visit Butik Änglagård online, since they are having a clearence sale on Baggu. It's a bag made of super strong nylon, very light weight and easy to fit in a pocket. I think they are pretty neat!
(No I do not get paid to write about products, I do enjoy writing about advisable stuff though)

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Snygga! Men jag har redan flera sana kassar (av annat märke), de är super när man ska handla mat =)

2011-10-17 @ 11:42:03
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0