Loppisväska och shortsverkstad.

Ok så, segt på bloggen här idag, jag har njutit av sommaren som plötsligt bestämde sig för att komma tillbaka en sista gång detta året! Jag och Lars gav oss iväg på bakluckeloppis där jag hittade bland annat den här söta väskan här ovanför, för en femma. True story! Sen gick vi upp till stan och fikade på Stortorget, i sol och sommarvärme. Liksom, va? Vi har inte haft sommar på en månad eller något sådant. Efter en promenad hem hade jag shortsverkstad här hemma, jag älskar att göra om gamla byxor! Sen ska de säljas så jag kan tjäna peng! Antar att ni ska få se resultaten senare. Har även avverkat en superbarnslig skräckfilm till fisk med currysås.
En vanlig ovanligt bra söndag, alltså. Hur var er söndag?

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Vilket kap :)

2011-09-06 @ 23:03:44
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0