More fringes...

Yaay mötet på Erikshjälpen idag gick bra och nu känner jag mig skitpepp på att börja min volontärtjänst! Jag kunde inte bärga mig och bokade in mig redan klockan 9 imorgon bitti, haha. Så imorgon ska jag upp tidigt, sortera kläder i fem timmar och sen blir det fest i parken på kvällen! Öl och kidz och musik by Lars och kalla rumpor och allt det där vi satt i festlig rutin, känn er välkomna vettja!  Lars har gjort klar sin lasergrunka som ska få pryda Vita Scenen med en liten lasershow. Gunna be awesum.
Självklart kunde jag inte gå in på Erikshjälpen utan att köpa något. Så jag kom hem med bland annat väskan på bilden ovan. Fransar! Fejkläder!  Hur fin som helst!
Har även knåpat ihop en sak som kan komma till pass imorgon kväll, show ya tomorrowz.

Kommentarer
Postat av: Nadja

snyggt med fransar

2011-09-20 @ 18:15:15
URL: http://nayjay.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Så jäkla snygg! Fransar is the shit ^^

2011-09-21 @ 20:26:27
URL: http://vanadesse.blogg.se/art

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0