Tailored

Idag passade jag på att ta en Nova-söndag för lite retail-therapy (aka shopping). Hittade bland annat den här sjukt snygga och sköna kavajen på H&M! Den var på rea för 150 kr! Tyvärr något stor, men nu har jag spenderat kvällen med att sy in den lite i axlarna och jag tror den kommer sitta riktigt snyggt. Den får komma med på testkörning imorgonbitti då det är dags för lite worky.
Annat skoj som råkade komma med hem är en ring från BikBok och en tishy från T-shirt Stores realåda. Ni får se nån annan dag!

/In other words/
Today I took the time to go to the mall for some retail-therapy. One of the things I found was this insanely beautiful and comfy jacket at H&M! On sale for 150 SEK! Unfortunately a bit big, but I've spent an hour or two tailoring it at the shoulders, and I think it's gonna fit nicely. I'ts coming for a testdrive tomorrow at worky!
Some other things I managed to bring home is a ring from BikBok and a tee from a salebox at T-shirt Store. I'll show ya later!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gahh! Snygg! 150 spen, kanske ska gå å leta efter den då.. Har visserligen en kavaj, men det är ju så snyggt! Fin blogg har du också :D

2011-09-26 @ 18:42:29
URL: http://tana94.blogg.se/
Postat av: Sarah

aww, tack, vad glad jag blir! Jag slår vad om att du passar minst lika bra i det! :D

2011-09-26 @ 19:18:38
URL: http://tana94.blogg.se/
Postat av: Ellens tankar om mode

Ah, en svart kavaj är nagot jag saknar i min garderob! Maste fa tag pa en snarast.

2011-09-28 @ 15:57:01
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0