Y'all's beeswax

Hejhej fröken Livstecken här! Nu äre ju så att jag jobbade massa i måndags, sen mådde jag skräp, sen igår mådde jag megaskräp och hade feber osv igår och orkade bara äta godis och läsa bloggar igår. Idag är jag liiiite piggare (eller så intalar jag mig så), så efter ett läkarbesök svängde jag förbi på jobbet en stund vilket resulterade i några timmars rotande bland skor och smycken. ÅH det är som att få bli släppt på grönbete i en skattkammare! Jag älskar att rota rota rota. Snälla staten Sverige, bli snäll mot oss i bottenskrapet och ge mig humant bidrag så jag kan volontära så länge jag vill.
Nu ska jag ha sojakorv. PUSS.

/In other words/
Hi guys! I've seen a couple of you non-swedish-speekers lurking around my blog recently and that's awesome! Welcome to y'all! To make u feel more welcome and for you to be able to share my wittyness, I'm going to translate my entrys from now on. Hopefully. Enjoy! Cheerz! /

Kommentarer
Postat av: saga

alltså, wow. jag kollar din blogg säkert flera gånger om dagen. jag tycker du är så sanslöst vacker att jag blir helt förstörd! det ansiktet.. just wow.

2011-09-24 @ 23:37:49
URL: http://sagaswahn.devote.se
Postat av: MDCCCXCV

Fin bild!

2011-10-03 @ 10:03:50
URL: http://mdcccxcv.com
Postat av: emelie svensson

vilken fin blogg! har du haft en bra helg? :D

2011-10-03 @ 15:44:50
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0