Gråskala i jeans

Jeans från H&M/ Topp från Gina Tricot/ Väst från loppis/ Random armband.


Jisses vad det ekar i bloggen nu förtiden! Massa annat som tar upp tiden, ni vet. I onsdags hjälpte jag två lamm till världen och har sedan dess varit och stödmatat lillan ett antal gånger. Fruktansvärt söt är hon och vi får lön för mödan då hon lyckats lägga på sig en hel del i vikt inför vägning idag!
Annars en ganska rejält hektisk vecka, jag är ganska mentalt slut i huvet, om jag ska vara ärlig. Ingen påskro inte, men idag (efter snöfallet, wtf?!) hasade jag iväg till pappa och åt en rejäl påsklunch med ägg och lax och paj och massa annat gott <3! Sådär så man önskar att man hade en större magsäck att fylla.
Kvällen kommer nog innehålla öl och sittsår. Långhelg, it's a good thing!

Kommentarer
Postat av: Ida PÅNI

Vad FIN topp! Den far från dopp-shopp? Hehe... Grrrrrr du får ju ha något HAND-mejd armband, och det ska ha färg! Tre färger! Lila, Gul och ROZAAAAA!

Annars Ida goes SURR! (hihi surrisurr)Men PÅNIPUTA på dig!

2012-04-08 @ 09:54:53
Postat av: Star

Minns att du hittade ett par skor på Tradera för ett tag sen som du älskade, tänkte lite på dig när jag såg dessa; http://www.tradera.com/demonia-svarta-plataskor-stl-39-lolita-plata-goth-rock-auktion_342403_153956220

Tänkte att du ville se dem! Har ju ingen aning om de passar dock.



Föresten så har du en underbart fin blogg!

Kikar in dagligen :)

2012-04-16 @ 22:38:34
URL: http://kaosinfekterad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0