På tal om Dip Dye: Tights!

Bzr på Etsy.com har tagit Ombre-trenden ännu längre med dip dye -tights! <3 Oh loooord så snygga de är! Jag måste ha ett par. Måste! Jag vet dock inte om jag har lust att betala $45 + frakt från USA för ett par, MEN jag hittade en tutorial som tyder på att man kan göra dessa underbara skapelser själv! HÄR finns den. Nästa projekt, helt klart.
Ok, nu måste jag kila iväg till jobbet och mocka lite bajs, gosa får och tvinga kidzen smörja sadlar, men när jag kommer hem har jag en TREAT for u guys! Så checka in senare ikväll vettja.
Cheerzz.

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Uh de nedersta var ju hur coola som helst!

2012-04-21 @ 22:07:06
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0