Vinnaren!

alfredssson.devote.se
Nu äntligen fick jag tummarna ur för att meddela vem som vann min Giveaway! Hon heter Alice Alfredsson och har precis haft prov om rymden i skolan (tajming!)
Kika in på hennes blogg vettja, fina bilder på en söt tjej med fin stil.
Grattis!
Och ni andra som var med då? Ni är jättefina och förtjänar därför att länkas:
KarolinaOlivia - tillverkade nyss en enhörning till sin kompis
Selina - visar bilder från USA
Tjejen - åkte till Spanien imorse
Matilda - har varit på modeshow
Hearts-Felicia - har fyndat på Gekås
Katarina - har inlett joggingsäsongen
Fridah - hade en kul utekväll i lördags
Milena - har många stämningsfulla bilder
Disaberrta - klär sig snyggt och vill åka till LA
Stina - vet sanningen om ryggsäckar
Hanna - kör igång dagens blogg
Emilia - säger Tummen ner för CurlUp
Hedda - fyller snart år
Sylfadylfa - har gjort ett snyggt collage med Miley Cyrus
Matilda - hade en otursdag
Molly - skruvar låtsasmustaschen
Maja - kombinerar mjölk, kakor och plugg
Agnes - tycker inte man kan få nog av glass
Malin - har haft en effektiv dag
Devined - har en underbar bildblogg och äter frukost på sängen

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Jaså det har du, kul! Ja jag ser fram emot att börja använda mina :)

2012-04-17 @ 20:00:32
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0