Art at home

Lite detaljer här hemma. Äntligen börjar saker komma på plats efter ommålandet, kolla så fiiiiina väggar vi har nu! Jag blir så lugn och glad av färgen, eller snarare ickefärgen. Förut var våra väggar som sagt kräk-orange med hiskelig bård, fattar icke hur jag levt med de i fyra år. Konsten står min älskade sambo för, jag tycker bäst om att hänga "närproducerad" och egen konst på väggarna.
Some details at home now that things are starting to come together after the repainting, look at our beautiful walls! They used to be vomit orange with horrible edging.
The art is made by my boyfriend, I love hangning art from friends and family on my walls.

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Vilken fin och trevlig blogg du har. Jag fastnade med detsamma som jag började läsa den.

Hoppas allt är toppen med dig,

och att du får en jättemysig helg,

Kram!

2012-03-09 @ 10:14:45
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0