Hunky Chunky

Cardigan (Hunky Dory) + beanie hat from Uggleboden Second hand/ Pants + tee from H&M/ Glass pendant from a friend.
Wow vilken rolig outfirredag, eller nej. Ville mest visa er min Hunky Dory- kofta som jag lyckades hitta på kära Uggle för endast 35 kr! Helt galet, nästan helt ny också. Gillar att bo i moderatstad ibland alltså, rikingarna skänker så bra stuff till secondhand-butikerna! Haha.
Jag är förkyld som en gris och får stanna hemma från jobbet idag. Det är inte så ofta jag gör det men jag måste nästan idag, det snöar och är kallt och jag bara vet att basiluskerna väntar på att få tränga ner i luftvägarna och bli kompis med min astma. För sjuk för att jobba, för frisk för att göra ingenting. Funderar på att packa in mig i massor av kläder och ta bussen in till stan. Pappa fyller snart år och jag vill hitta på något roligt åt honom. Mm. först mer hallonsmoothie.
Wow what an awesome outfitty! Or not, just wanted to show you my Hunky Dory cardigan that I found at my fav second hand store, only 35 SEK (like 5 bucks?)!
I've got a piggy cold and I'm staying home from work today. Just can't handle the cold when I'm not feeling well and it's kinda snowing outside. Going to be restless soon though, planning to take the bus downtown to look for a b-day pressie for my dad.
Mm. but first more raspberry smoothie.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Reply: Thank you. I hope they fit.



Oh, nice cardigan, and I love the necklace.

2012-02-09 @ 23:34:02
URL: http://winterswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0