Long Time No See

Ja, jag lever, tro det eller ej! Bloggen har varit det sista i mitt huvud de senaste dagarna som varit fyllda av jobb och målande och sjuklighet och lite fest. Men nu är jag här! Kul kul. Här ovan är lite pics från Lindas 20-årsfest i fredags. Massa fejna vänner, hade riktigt sköj! Trots att jag var utmattad efter jobbet (full blev jag i alla fall! fröken alika). Sen har jag jobbat i helgen (igen...), och imorgon börjar en ganska busy vecka. Lägenheten börjar bli riktigt fin nu, Lars har varit flitigast och det är tack vare honom som målandet snart är klart!
Ok cheers sålänge!
I am alive, believe it or not! Just been really busy and could'nt find the time for blogging. Please enjoy these pics from Linda's 20th b-day party! Awesome friends, I had a great time (exhausted from working I got drunk as a beaver, but hey!) Been working this weekend (again...) and this week is gonna be busy. Our appartment is looking really nice, thanks to my bf most of the paint job is almost done!
Ok cheers for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0