White + blue

Begav mig ner på stan efter jobbet idag då jag fick sluta en timme tidigare. Mission: tjocksulade skorna på H&M. Jag hittade dem! I min storlek! Såklart åkte ett par med hem (Tack Lilly, för presentkortet som sponsrade dem ;)). De är helt underbart snygga och bekväma. Ska visa nån gång sen. Besökte såklart Uggleboden när jag ändå var inne i stan, hittade en tunn stickad tröja och ett klarblått bälte i reptilmönster. Kommer bli helt perfekta ihop till våren!
Went downtown after work today. Mission: the double soled shoe at H&M. Found them! In my size! They had to come home with me. I'll show you some time laterz. Also visited one of my fav 2hand shops called Uggleboden, where I found this white sweater and a blue thin belt with reptile print. They'll be perfect for spring!

Kommentarer
Postat av: Therese Ahlström

Svar: Åh, vad kul att du blev glad! :D

2012-01-16 @ 20:57:57
URL: http://thereseahl.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack tack tack!!!

2012-01-18 @ 22:30:29
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0