Paket från Lush!

Håhååå idag kom ett paket hudgodis från Lush till mig och min galpal! Lush är verkligen det enda hudvårdsföretag som jag hade kunnat tänka mig att göra skamlös reklam för, de är så jävla bra! Miljövänliga, djurvänliga och människovänliga. Dessutom får man galet generöst med gratisprover när man beställer från nätet.
Det enda dåliga jag kan komma på att deras butiker bara ligger i Stockholm och på superrandom orter i Sverige. Hur kan de liksom INTE finnas i varenda ort?
Om du aldrig köpt någon från Lush innan så kan jag rekommendera dig att köpa någon tvål vars doft du gillar samt en burk Charity Pot, lätt bästa hudkrämen ever och hela summan du betalar (utom moms) går till välgörande ändamål!

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Whaat, finns överallt ju :)

2012-06-30 @ 17:49:59
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0