Simple ST Paddy's

Kjol från H&M (dock köpt på loppis vill jag minnas)/ Topp från Uggleboden SH/ Skelett-halsband från loppis/ Skor från Tradera/ Tights i återvunnen polyester från H&M


Såhär såg jag ut när jag trippade över till grannarna för lite St. Patrick's-firande. Kjolen är en gammal favvis, älskar färgen!
Vill verkligen tipsa om strumpbyxorna jag har på mig, de är gjorda av återvunnen polyester och kostar 50 kr på H&M. Tror det är 100 denier. De är riktigt sköna! Tror aldrig jag har haft ett par så sköna strumpbyxor förut.
Nu ska jag vila innan det är dags att åka tillbaka till stallet (fortfarande inga lamm...), och se om pappa har med sig något gott när han kommer förbi på kaffe ;)

Kommentarer
Postat av: Bunny

Så enkelt, så snyggt!

2012-03-18 @ 22:02:14
URL: http://bunnydrugz.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0