130413

Tröja från Erikshjälpen/ Kjol från H&M/ Halsband från Ur&Penn/ Klocka från loppis
 
 
Jag vet ju hur mycket ni uppskattar livstecken från mig, så här har ni ett! Det är mycket på jobbet nu och jag känner mig sådär underbart fokuserad på en fin jobbvår, och då hamnar blogg, pyssel, personlig hygien och annat på efterkälke.
Den här snygga magtröjan hittade jag på Erikshjälpen idag när jag var där och lördagsbotaniserade. I löv. Blir nog kvällens outfit det här. Ett gäng fint folk kommer över och dricker öl. 
Ha en fin lördagskväll!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny

Så söt så man vill äta upp dig!

Svar: DUJA. JAG SKA ÄTAREJ FÖRST. eh-heh.
Pyrola

2013-04-14 @ 19:34:40
URL: http://bunnydrugz.blogg.se
Postat av: Vicky

men snygg du var i magtröja! om man ändå vore det.

Svar: Tack snälla! <3 Tss, är du säkert, gäller att hitta rätt längd på tröja och underdel, jag visar helst bara översta delen av magen, för där har jag lite muskler ;)
Pyrola

2013-04-17 @ 13:57:09
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0