5 Things I Like FRIDAY

Idag är det fredag och jag gillar:
 
 
Mina nya creepers som jag fyndade på Ebay för drygt 200 kronor inklusive frakten! Mina stora fötter får dessutom plats i dem, det är ännu mer bra.
 
 
Från och med i måndags är det förbjudet att testa kosmetika och hygienprodukter på djur, inom EU. Hur awesome det är borde ni redan förstå. Seger! 
 
 
 
Kristallprydda öron på Dries Van Notens catwalk. Vill! Kan ingen bjuda mig på fancy-fest så jag kan få klistra bling på öronen?
 
 
Temporära läpp-tatuteringar! Typ gnuggisar för läpparna, ascoolt. Har beställt några stycken över nätet av ren nyfikenhet.
 
 
 Utsikten från vår balkong imorse. Jag längtar något så fruktansvärt efter värmen, men morgonfrost är så vansinnigt vacker. Och smälter ändå i vårsolen under förmiddagen.
 

Kommentarer
Postat av: ÄHD-BOGG.COMPFHH

åhÅÅÅÅÅÅ SÅ FIIIINA <3

2013-03-16 @ 18:01:01
Postat av: Amie

Kärlek till Creepers har också ett par.♥

2013-11-17 @ 12:30:50
URL: http://amiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0