Clingy kitty

Örhänge från Glitter/ Top och lackkjol från loppis/ Väska från TGR.


Hade inte lust med nånting alls idag när jag vaknade (den här tiden på året gör mig så himla låg) och bestämde mig för en lång cykeltur istället för tusen andra saker jag planerat. Cyklade bort till ett folkglest Nova och utnyttjade mitt presentkort på BikBok (2 par tjockare tights och en kup- och bygellös BH, roligare än så blir det inte, jag kan seriöst inte handla nytt längre!) Gick inom Glitter och hittade örhängena som Bunny lagt upp hos sig. Jag älskar dem, tack för tipset! En liden kissefnatt hängande i örat, hur sjukt gulligt som helst, och så matchar det min töj som jag har i andra örat.
Angående totebagen från TGR btw! Den finns alltså bara i TGRs butiker, och de hittar man bara i Danmark, skåne, halland och småland! Ni som bor högre upp får fjäska för nån sydlänning, hehe.

In Other Words
Did'nt feel like anything today when I woke up (this time of year makes me tired and low), desided to take a long bikeride and ended up at Nova (mall) to get some stuff at BikBok (only tights and a bra, I seriously don't shop retail alot these days!). I went by Glitter to pick up these earings that Bunny featured in her blog. I love'em, thanks for the tip!
About the totbag from TGR! It's only available in the TGR stores, and you'll find them only in southern Sweden and Denmark. You'll have to bribe some Dane or South Swed ;D

Kommentarer
Postat av: ebba.

så jäkla snygg kjol!

2011-11-12 @ 13:51:50
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Oh, love the earrings. Lovely.

2011-11-12 @ 20:24:29
URL: http://winterswallow.blogg.se/
Postat av: Ellens tankar om mode

Gus vilken söt kissekatt!

2011-11-18 @ 19:15:36
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0