Turtle necks

Idag har jag haft en pärondag med först mamma som kom förbi en sväng, sen åkte jag hem till pappa + bonusfamilj för att agera frisör och äta mat! Fisk, pommes och efterätt, jag blev stuffed! Jag älskar att bli bjuden på mat, heh. Fina grejer. Speciellt de dagar när man bara har fjärt i hjärnan och inte orkar ca något alls.
Anyway, på vägen hem tittade jag inom Uggleboden och knep ett par tröjor som jag tittade på i förra veckan. En offwhite polo och den härliga mönstrade tröjan som ger mig lite 70-talskänsla.
/In Other words
Found these turtle neck sweaters in a second hand shop on my way home from my dad's! The patterend one gives me a feeling of the seventees.

Kommentarer
Postat av: asta

hej! vann koftan härligt nog, tänkte bara kolla när du skickar/hur långt tid det tar att få hem den? :)

2011-10-25 @ 13:51:12
URL: http://kidasta.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-10-26 @ 18:04:09
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0