041012: Lace and black

Blus från Vero Moda/ Cykelbyxor från Gina Tricot
 
Jag köper i princip aldrig något från Vero Moda, jag går sällan ens in där då jag aldrig hittar något som faller mig i smaken, men i fredags hittade jag den här galet vackra blusen på deras rea. Allt med den är bara så perfekt! Materialet, det tunna spetspartiet över nyckelbenen, halsringningen som går upp lite sådär utan att se ut som en skjortkrage, små små söta guldknappar. Åhhh. Jag vill bära den alltid.
 
Idag är det söndag med sol och loppis! Det passar min röriga hjärna och snart tomma plånbok alldeles utmärkt.
Bye for now :*

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhh BLUSEN! <3

2012-11-04 @ 11:26:39
Postat av: Jea

Åhh fin!!

2012-11-04 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0