211112: Frog

 
Shorts från H&M/ Mössa från Uggleboden/ Armband från Utomlands (gåva <3)
 
 
Snälla Sandra har varit i Karibien och lyxat och under tiden passade jag hennes fyra små marsvin här hemma. Som tack fick jag ett underbart sött armband i silver med en liten groda på! Jag älskar smycken i form av djur, och jag älskar grodor, så det var spot on.
Shortsen är ett H&M-fynd som jag hittade på deras 30-kronorsrea, väldigt sköna och i en häftig röd färg. Jag har alltid undvikit byxor och shorts med sidofickor för att jag fått för mig att det får mig att se tjock ut. Tss. Inget kan få mig att se tjock ut.
 
Nu känner man julhysterin sakta veva igång i butikerna och på lördag har vi julpyssel på gården. Jag känner inte minsta lilla uns av julkänsla trots att den brukar komma redan i slutet på oktober, haha. Underligt befriande.   Jag känner för att vara lite grinchy i år. Men det betyder ju inte att man inte kan äta femhundra lussekatter och dricka glögg och översålla hemmet med levande ljus.
 

Kommentarer
Postat av: Idaaaaa

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Skater-Dress-With-High-Shine-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2579219&cid=8799&sh=0&pge=2&pgesize=200&sort=3&clr=Black

Fin Klänning! <3

Och du e så himla FIN! OCH ARMBANDER! <3 ______ <3

2012-11-22 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0