Andra september

Jacka(H&M) från Tradera/ Klänning från H&M/ Halsband från BikBok/ Boots från loppis
 
 
Wow, det var precis som att det bah "POOF nu är det höst!" igår. Det känns både mörkare och kyligare i luften. På alla små modebloggar läser man om "åååh så mysigt det ska bli med höst! Tjocka stickade tröjor och tekoppar och mys!"
NÄ-E! Nu flyttar jag till Californien säger jag. Ni som gillar höst och vinter har inte provat att jobba i stall mitt i isande vintern. GÖH.
 
Nejmen hur som helst tänkte jag dra er uppmärksamhet till detta underbara halsband jag lyckades få med mig hem från BikBok idag. Maffigt! Och om vi nu ska klä oss inför hösten så väljer jag gärna detta som favorit-bling.
Håret har blivit några nyanser mörkare också, varför envisas jag jämt med att bli blond över sommaren? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0