040213: Tassels + denim

Remakead kjol från Uggleboden/ Top och skor från Tradera/ Remakead fransväska/ DIY halsband.
 
Jag är sååå trött idag, ont huvudet och frusen och rälig. Varför blir jag aldrig frisk för? 
Anyway, mellan tupplurar och håglöst datande har jag som vanligt spenderat dagen med att fundera på diverse remakeprojekt och DIY:s. Det här halsbandet är ett av de senaste pysselprojekten. 
Jag har planer på att utöka och tjäna lite pengar på den här hobbyn, mer om det när jag vet mer själv!

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Fräckt halsband jU!

Svar: Tack :D Ganska stolt själv, om man får säga så. Och det får man ju. :P
Pyrola

2013-02-05 @ 12:12:32
URL: http://fishmas.blogg.se/
Postat av: Trettioplussare

Klart du ska försöka tjäna lite pengar på din hobby! Hmmm, har gått i lite liknande tankar, får se var det landar...;) Har jag kommit ihåg att säga att du är sjukt snygg i håret förresten? Ska nog gå och platta mitt så jag blir på bättre humör! Ses snart, kram!

2013-02-07 @ 19:40:24
URL: http://trettioplussare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0