130321: What boats?

Klänning (Atmosphere) från Uggleboden/ Mössa från Erikshjälpen/ Lackstrumpor och creepers från Ebay.
 
 
Varsågod för flamsbild! Det är ungefär vad jag kan producera posemässigt just nu, jag känner inte för att vara seriös. Faktum är att jag inte orkar seriösa mig för allt känns tufft just nu ändå, faktiskt väldigt tufft, men jag vet att det finns ett ljus i slutet av tunneln. Och även om det är mycket som är dåligt nu, så är det så mycket som är fint också,
jag måste bara lära mig att se det.
 
(Fun facts: Jag köpte den här klänningen för att jag tyckte "tribalmönstret" var så himla fint, det var dock inte förrns jag kom hem som jag insåg att det var båtar på den... Funderar även på att låta den bli en two-piece med bustier och kort kjol istället. Midriff iz dah shits)
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Låt den vara sådär! mycket snyggare

Svar: Tycker du? Kanske skulle jag bara sy in den något ^^
Pyrola

2013-03-21 @ 17:35:41
URL: http://annahsabina.devote.se
Postat av: Bunny

Tjusig som attans!

Svar: Thänks! ^^
Pyrola

2013-03-22 @ 00:55:31
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0