130325: Gothic Input

 
Kjol från Gina Tricot/ T-shirt från Erikshjälpen/ DIY rör-halsband/ Spindelhänge från BaraPyssel.se
 
 
Gosh, jag har för många plagg i min garderob som fortfarande ligger med prislappen kvar... Jag väljer att skylla på vädret som gör att man inte orkar ha annat än 1) Mysbyxor 2) De tjockaste plaggen man hittar i garderoben. Den här kjolen ser jag framemot att bära i vår/sommar ihop med kängor och t-shirt, fyndade den på Ginas rea för 50 spänn. 
Måste också passa på att visa er min nya skitgulliga ödle-plugg från Crazyfactory. Jag tyckte att min örontöjning förtjänade något fint.
 
Jag har tagit antideppressiva i många år och håller på att byta medicinering och mår ganska prutt mest hela dagarna, men jag peppar en ljusare framtid! När den börjar verka så ser jag framemot att få jobba jobba jobba på gården och kanske orka med andra projekt som mest bara ligger och skäms i ett hörn av hjärnan.
Har jag kanske någon läsare som också tar antidepp och har en ärrig själ? Dela med er!

Kommentarer
Postat av: Jåi

Ärrig själ, ja. Antidepp, nej. Fick "humörsstabiliserande" men de funkade ej. Så vi får se vad tiden utvisar!

Svar: Oj, vad innebär "humörstabiliserande"?
Pyrola

2013-03-25 @ 17:48:13
URL: http://knallspik.blogg.se
Postat av: Jåi

Det var ångestdämpande tabletter (tror jag) men jag fick dem mot humörssvängningar of doom, haha!

2013-03-25 @ 20:26:18
URL: http://knallspik.blogg.se
Postat av: Bunny

Tjusigt som vanligt! Varför har inte jag hittat den kjolen?

Svar: TACK :D Bra fråga hörrö! Tycker den är ganska Bunny, faktiskt. Har för mig att jag lyckades norpa det här sista exet på Gina i Lund centrum, ganska otippat :P
Pyrola

2013-03-26 @ 07:58:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se
Postat av: Linnea

Ärrig själ, ja det kan man lugnt säga! Jag har lidit av depressioner till och från i nästan 5 år. Träffat 3 olika kuratorer och funderat över om jag borde äta antidepressiva. Det går mot ljusare tider men det är en bra bit kvar... Lycka till! :)

Svar: Det är ju skönt iaf att du får hjälp! Många lider länge utan att bli hjälpta alls. Om du överväger antidepp så prata med en vettig läkare som är villig att hålla koll på din medicinering och följa upp hur du mår. Och så ska du fortsätta gå och prata regelbundet! Allt gott, kram! :)
Pyrola

2013-03-26 @ 09:43:43
URL: http://vingaravis.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så himla fint.
sv: Åh, tusen tack kära du! Så himlans glad jag blir.
Påskkramar. ♥

2013-03-30 @ 14:28:27
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0