DRP @ instagram

Självklart finns även jag på Instagram! (och jag som minsann aaaaldrig skulle skaffa en iFÅN!). DenRiktigaPyrola heter jag där. Kontot är privat, men adda mig till din lista så klickar jag in dig!
De senaste veckorna har man kunnat hitta det här hos mig:
 
 
Påbörjade ett pärlmönster på en kjol (som fortfarande inte är klart...), eftermiddagslur med filosofisk mjuk vän, och  var mörk och snygg inför fest hos kompis.
 
 
Gosade med skeptisk marsvinstant, söndagsslappade med pojkarna, och hittade en rabatt full med underbara snödroppar.
 
 
Hade vansinnigt ont i huvudet en dag och ansåg att pannkakor var en bra behandling, skröt om Ebay-fynd, och köpte snittrosor på extrapris för att åtminstone ha vår inomhus.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

GIMP! <3 Herregud så söt <3

2013-03-19 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0