Kate Lanphear

(googled pics)


Tjeyen med fräsiga stilen liksom! Höga klackar, maskulina kavajer, svarta stuprör, nitar, läder, rockigt, wrist piles. Ja, yummerz! Helt klart en stilikon jag vill inspireras av i höst (suck, höst?).
("wrist piles" och den hårda blonda luggen, yuuu-um)

Annars då? Jotack. Jag har jobbat hårt i dagarna tre och idag var mitt sista pass på Willys. Vemodigt och tråkigt, jag trivdes verkligen. Kanske kanske kan jag få agera stand in någon dag. I övrigt är det arbetslösas vardag igen. Jag och killään är fattigare än fattigast och jag längtar till mitten av veckan då pengarna rasar in i stora högar! (eller, högar som går att köpa mat och kanske den där tröjan på Gina Tricot för...)
Ovaah and out!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Men va? Vadå sista dag på Willys?

2011-08-20 @ 12:33:11
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Ellens tankar om mode

Mm gillar, speciellt bild nummer 2!

2011-08-20 @ 20:28:37
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0