New pantaloones

Byxor + topp från H&M/ Hatt 2hand/ DIY Bullethalsband/ Läderhalsband från medeltidsmarknad.


Jag lyckades hitta mig ett par snygga svarta brallor häromdagen, på H&M! Saken är att jag är löjligt kräsen med byxor och är mycket mer av en shorts-tjej, men ett par svarta byxor måste man ju faktiskt ha. De här sitter så bra!
Har ni varit på Malmöfestivalen något nudå, ni som bor här nere? Jag har inte, ehe! Skulle åkt in och sett Bob Hund idag men en påse godis och ännu en skräckfilm ur högen lockade mer. Jag och Lars har levt på under existensminimum allt för länge nu och jag har inte ätit nån ordentlig mat på hela veckan typ, så idag var vi iväg och storhandlade. Så nu är jag mätt på matvete och grönsaker och soja och plockegodis! Vad det kan lyfta humöret.
Imorgon är det veterinärdags med en av marsvinstjejerna här hemma, skönt att äntligen ha råd, men inte vidare kul för det.
Resten av helgen dock, kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0