Pic or it did'nt happen

Lite pics från min helg! I fredags var vi på Malmöfestivalen en sväng. Massor av folk och inte mycket att hitta på. Jag och Lars smög till tivolit för att titta på maskiner och fick syn på en paradvagn med akrobatik! Hängde med den till scenen vid centralen och fick se den absolut coolaste Avantgarde-cirkusen EVER! Uppträdandet startade med en stor trumensamble och sen kom en enorm mobil farandes, med artister hängandes från den! Artisterna i mobilen framförde akrobatik och livemusik, hängandes i luften ovanför publiken! Det var SÅ MÄKTIGT! Jag och Lars bara stod och gapade, djupt imponerade! Det gjorde det helt klart värt att åka in.
Igår bjöd Johanna på middag i efterskottsfirande av sin födelsedag. Vi satt i köket på Smålands och käkade hembakad veggiepaj, sallad, chokladkaka och snacks! Sen blev det fest och öl med ett roligt gäng, awesome kväll!
Idag har jag verkligen bara sovit och slappat, ätit en enorm tonfisksallad och gått en promenad i höstsolen.
Bra helg <3

Kommentarer
Postat av: ULLIS!!1

men ÅHH filthy christians!! det är ju gamla kompisar till mig från falun! <3

2011-09-04 @ 21:14:07
Postat av: Jennilie

Sv: Sorry för sent svar men bättre sent än aldrig :)

Självklart får du låna bilderna av ponchon, så länge du länkar till mig så är det bara du lånar på :) Och tack, så himla kul att du gillade den!

2011-09-06 @ 16:43:55
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0