DIY: Paint those shoes

(pic. http://www.ispy-diy.com/)
Gör som I SPY DIY och måla om ett par gamla tråkiga lågskor! Sjukt snygg och trendig julklapp för den modegalna tjejen eller killen.
Glad Lucia förresten! Eller hur säger man? Jag ska snart ge mig ut på cykel i stormen för att handla pepparkakor och sedan iväg till jobbet för att lussa med kidzen. Samtliga ponnys och ett par kaniner hänger med i lussetåget runt på området. Jag hoppas innerligt att vädret lugnar sig något så vi slipper ställa in, det skulle vara jättetråkigt.


/In Other Words
Do like I SPY DIY and spraypaint a couple of boring old loafers! Such a neat and trendy christmas gift for the fashionista or fashionisto.

Today it's time for the swedish tradtion of Lucia and I will soon be off to work to go on a "Luciatåg" with my kidz at work. We'll be bringing all the ponies and a couple of rabbits and "lussa" for the neighbours! I really hope we woun't have to cancel due to the storm that is currently roaring outside the window, that would be aweful.

Kommentarer
Postat av: Stella

Hay hay!!! Glad luzzia!;D

2011-12-13 @ 19:30:50
Postat av: Anonym

www.denriktigapirogen.blogg.se



XOXO PÅNIPUTAWW

2011-12-17 @ 17:52:45
Postat av: Anonym

HJÄLP!!!!!

Jag beöver hjälp med bloggen!!!! Designen e heeeeeemmmsk!!!!!<3<3<3

HAHA XD



JAG SKREV FEL I FÖRRA KOMMENTAREN (ASSÅ URLEN)



DEN SOM E RÄTT E www.fotoryttarens.blogg.se

2011-12-19 @ 11:45:21
URL: http://fotoryttarens.blogg.se/
Postat av: Anonym

HJÄLP!!!!!

Jag beöver hjälp med bloggen!!!! Designen e heeeeeemmmsk!!!!!<3<3<3

HAHA XD



JAG SKREV FEL I FÖRRA KOMMENTAREN (ASSÅ URLEN)



DEN SOM E RÄTT E www.fotoryttarens.blogg.se

2011-12-19 @ 11:45:24
URL: http://fotoryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0