Everyday glamour

Glittertröja från Erikshjälpen /Kjol från Uggleboden/ Skor med DIY silverklack/ DIY kristallhalsband.


Godeftermiddag i stormen. Nu kommer det äntligen en bild på en utstyrsel! Lite finare dagen till ära då jag hittade denna underbara glittertopp på EH och tydligen är det Nobelmiddagen idag, har jag hört. Egentligen ska jag iväg på julfest på förra jobbet, men min kropp vill annat. Jag har dragits med en jävlig förkylning hela veckan och nu letar den sig ner i luftvägarna och jag slemmar och astmahostar. Jag tror dessutom inte att mina fd "kollegor" har lust att bli smittade. (jag är smart och har inga telenummer till varken mobiler eller lokalen vi ska vara i, så jag får ju inte tag i nån att "avboka" mig för. smart.) Så jag planerar att sura och kanske göra jultryffel ikväll.
Vad ska ni hitta på?



/In Other Words
God afternoon. Finally an outfit pic! A bit more glam today since I heard it's time for the Nobel dinner today.


Kommentarer
Postat av: ebba.

åh vilken fin tröja! älskar allt som glittrar!

2011-12-10 @ 18:09:33
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: Helena C

Vi saknade dig! Om du tittar in på jobbet i början av nästa vecka finns det en julklapp att hämta till tröst. Krya på dig!

2011-12-11 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0