Merry Humbug everyone!

God Jul allihop! Min julafton har varit riktigt fin! /Happy Holidays everyone! Had a lovely x-mas eve!

Godisbrickan är ett självklart inslag hos mig, guldfatet är ett fynd på Erikshjälpen./ Candy tray is a given at xmas, the gold plate is a second hand find.


Gimp var julfin i ca 2 minuter/ Gimp was dressed up for about 2 minutes.


Fick så himla fina presenter! Bland annat sammanlagt 850 kr i presentkort på H&M (!!!), pengar, presentkort på Ica och en bok om stickning, för att nämna några. Skitglad!/ Got such lovely and usefull pressies! So happy!


En juloutfit på det va? Med tofflorna jag fick av syster, jag älskar dem! Lars också. Vi får slåss om dem. / X-mas outfit with the slippers I got from my sister, I love 'em! Lars does to. We'll have to fight over them.








Kommentarer
Postat av: Helena C

God fortsättning fining! Får du något ledigt i mellandagarna? Kram.

2011-12-26 @ 09:44:32
Postat av: ebba.

åh vilken fin klänning!

2011-12-27 @ 17:00:36
URL: http://navel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0