DIY - Versace for H&M Dress

(pics från H&M, GinaTricot och Google, kollage av mig)

När H&Ms släppte sin collab kollektion från Versace hittade jag inte direkt något jag känner att jag absolut måste äga, däremot massor av DIY-inspo! Här ovan ser ni en av mina ideér. Klipp-klipp i en vanlig enkel bodycon-klänning, en bit av ett latexbälte och ett par eleganta gulfärgade knappar (hittas lättast i second hand-butiker, såklart). POFF så har du fixat en värdig lookalike!


/In Other Words
I wasn't very eager to get anything from the H&M/ Versace collab, but the collection sure is a source of DIY inspo! Here's one of my brilliant ideas. Cut into a simple bodycon dress, attach a piece of a plastic belt and a couple of elegant gold plated buttons (second hand, that's where you'll find them) Tadah, a worthy lookalike!

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Smart!

2011-12-14 @ 19:23:42
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0