One day older than yesterday.

Igår var min 25-årsdag och jag firade den med att bara göra fun stuff hela dan! Först åkte jag med Isa till Malmö för lite shopping (kom hem med lite fint, show ya later), väl hemma åt jag och Lars takeout med bubbel på balkongen innan det var dags att bege sig till bion! Sista Harry Potter-filmen (i 3D, nu har man gjort det också liksom!) Åhh jag kan göra ett lång inlägg om min nördiga relation till dessa underbara böcker! Jag har inte läst ut sista kapitlet ur sista boken, och blev egentligen inte mycket klokare på slutet genom filmen. Men hursomhelst, awesome film! Efteråt hann vi med en öl ute innan sista bussen gick hem.
Nu känns det fint att vara närmare 30 än 20.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Filmen var awesome, men som du säger, har man inte läst slutet så förstår man det inte genom filmen. Det tyckte jag var trist. De kunde lätt lagt på en extra halvtimme på filmen utan att folk hade brytt sig. Dumt att de inte gjorde det och la ner tid på detaljerna.. :)

2011-07-19 @ 13:31:09
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Nalie

Var det bra att se den i 3D ? Tacksam för snabbt svar! Funderar på att se den imorgon, men alla 2D biljetter är slut. Grattis ! :D

2011-07-19 @ 21:43:50
Postat av: Ellens tankar om mode

Men grattis i efterskott :)

2011-07-19 @ 22:43:26
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion
Postat av: Jennilie

Sv: Åh tack så mycket :)

2011-07-20 @ 23:17:20
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0