Blue kitty, intense heat

T-shirt från H&M (fått av syster)/ Shorts 2hand/ Skor från DinSko.

Idag kom sommarhettan igen! Lagom nu när jag börjar jobba igen, såklart. Å andra sidan går jag bananas av att bara gå omkring och vara sådär "ledig", och mitt schema ger plats åt även sommaraktiviteter. Jag ska fan bara njuta av den här sommaren nu, jag är sämst på sånt där, att bara finnas och glädjas åt nuet. När jag cyklade hem efter jobbet, förbi hästhagar och små söta trädgårdar, passade jag på att sniffa sommarens kvällsluft och blomdoft tills jag blev alldeles snurrig. Visslade åt en fyrfotad kompis och susade nästan farligt snabbt ner för backen i de sista svaga solstrålarna, med ett fånigt nöjt leende från öra till öra.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Snyggiiiing!

2011-06-28 @ 11:05:51
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Sara

häftig t-shirt!

2011-06-30 @ 22:47:40
URL: http://smoberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0