Nasty Gal, lyx vs. budget

2257kr vs. 880kr
Såg outfiten här till vänster på Nasty Gal imorse och bah: OMG SNYGGT! och sen OMG DYRT. Heh. Men frukta ej! Här har jag knåpat ihop ett kollage som tipsar om hur du kan sno den här stilen utan att behöva lägga ut en halv förmögenhet.
Köper du outfiten i lyxmodellen med kläder från Nasty Gal så hamnar summan på maffiga 2257kr.
Köper du däremot klänningen från Nelly.se, skorna från H&M, väskan (dräggel slask dropp vill ha) från Topshop och skärpet på H&M:s rea, så landar du på nätta 880kr.
Bra va!
Nu ska jag och Lars snart promenera till stan, det är snorfint väder ute, riktig sommar! Jag har varit vaken sen typ kl 8. Hej rastlös. Jag vill ha glass! Mkej herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0