Nytt fint svart vitt!

Igår var jag och Lars en sväng på stan för att köpa nya skor till honom då hans gamla är i princip i smulor (det blev ett par riktigt snygga i nästan oxblodsbrunt "läder"). Jag knatade bort till reahyllan för att kika på tygskor, och där stod dem! Svarta tygisar i conversestil, på rea, endast ett par i strl 40 kvar! De sitter som gjutet och är precis vad jag behöver i sommar. YAYNESS!
Inne på H&M hittade jag en sockersöt cardigan som jag inte kunde låta bli, det är fan inte ofta jag köper random plagg till ordinariepris! Skitsöt, köpte den största jag kunde hitta, perfekt över sommarklänningar!
Fick även hem en fakeskinnsjacka som jag klickade hem skitbilligt från Tradera, den är supercooool! Show ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0