At home

Ok nu är det ju inte direkt nån inredningsblogg jag pysslar med, men nog kan man väl göra fint hemma ändå! Så här års plockar jag alltid blommor och sätter i en vas på bordet hemma, så man har färska snittisar jämt, och helt gratis! Heh. Ett annat tips är att ha en liten skål i trä som man fyller med akvariegrus eller så, och sedan lägger dit fina stenar som man hittar ute. Inte heller ett kostsamt tips, roligt och snyggt!
Idag känner jag verkligen för att tapetsera om hela vår lägenhet (våra äckel-orangea tapeter med "orientalisk" bård ger mig bara ångest) och inreda, köpa nya möbler! Nya balkongmöbler ska jag faen i alla fall ha. Uh.
Blahblah! Idag jobbar jag kvällspass, 15-21, man går mest bara runt och väntar... och drömmer om inredning och snygga tapeter.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Haha! :D Jag har inte hittat den perfekta halsduken än :(

2011-05-26 @ 20:06:46
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Här i min by i pysselbutiken som ska stänga :(

2011-05-26 @ 23:17:43
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0