DIY knotted crop top.

Att göra en sån här söt strand-topp själv är skitenkelt! Jag tog en gammal barnklänning som inte satt vidare smickrande, klippte av den men lämnade en bit av "sidsömmarna" som jag klippte av i två tåtar och knöt. Hur sött som helst! Recycling-kirurgi när den är som simplast.
Jag och min vita dåliga ursäkt för kulmage ska svassa i den här till ett par höga jeansshorts i sommar, med en bikini under!
Den här veckan står jag i förbutiken och har redan lärt mig en hel del av grunderna i posthantering och Svenska Spel och ATG, massssor att hålla reda på, men sååå kul! En helt annan kundkontakt än när man sitter i vanlig kassa.
Och vet ni? Idag berättade chefen att hon minsann tänker anställa mig som sommarvikarie när min inledningspraktik tar slut om en dryg vecka!  YEEEEES! Bajj-bajj socialbidrag och hejj-hejj Riktig lön! Sen hoppas jag såklart på att få vara kvar på nån form av tjänst även efter sommaren, men en sak i taget nu.
Och så är det fredag imorgon och vädret har vänt åt rätt håll och en liitenliiiten summa pengar tillåter oss att ha mat i helgen också. Mm. FEDT!
Nu ska jag koka linser och se om Lars är på väg hem från sin upptäcksfärd till Hardeberga,
TTFN gals and pals!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0