Duo lips

Jag känner mig inspirerad av Napoleon Perdis från Aussie Fashion Week SS'11 och kladdade på mig två färger på läpparna idag. Helt klart en skitcool trend att haka på i sommar, tycker jag. Nu passar jag inte i läppstift och att välja en ljusare färg på överläppen ger nog lite mjölkmustach-effekt, men ni förstår mitt budskap, right?
En shop jag precis upptäckt och vill dela med mig av är RenSkönhet.com, där kan man köpa ekologiska och giftfria makeup-produkter, fria från parabener och ftalater som just nu är ett stort problem och finns i stort sett det mesta i skönhetsväg.
Idag är det lördag, jag är ledig och vaknade pigg och glad innan kl åtta, haha! Dagens planz: frukost, cykeltur och rota på loppis, korridorsfest. Nånstans däremellan ska jag gosa marsvin och äta onödiga saker.
Nu fåre fan inte börja regna här va!
TTFN!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Ser himla häftigt ut! :D

Hoppas du får en awesome lördag! :D

2011-05-14 @ 11:55:33
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Karolina

ååå så söt du är! busiga läppar!

2011-05-20 @ 12:57:08
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0