Free boots are good boots.

De här stövlarna hittade jag på loppis i lördags, tjejen ville ge mig de gratis! Hon fick mina resterande enkronor, haha. Fejkskinn och sitter perfekt och snygga som fäen! Funderade på att sälja de men jag tror Lars har övertalat mig till annat. Höhö. De behöver lite touch-ups dock. Och kanske blir de cut-offs, åhjo, nog ska vi kunna ge de ett intressant öde!
Ingen blogg igår nej, dels för att blogg.se krånglade, as u all know. Dels för att jag hade värsta dagen ever med högar av jobbiga saker från morgon till kväll, en milt sagt fruktansvärd otursdag. Orkar inte ta upp sånt här, bloggvärlden är min verklighetsflykt och får förbli så. Kvarstående är dock vår katastrof-ekonomi just nu och jag känner mig fruktansvärt omotiverad att blogga. Men jag kommer tillbaka snart ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0