Light + gold + thunder

Vita shorts från H&M/ Favviströjan 2hand/ Halsband från TGR/ Dr Martens från Shock.

I skrivande stund rasar åskan utanför, jag älskar åska, med en viss skräckblandad förtjusning. Enorma naturkrafter som man inte ska ta lätt på, men ack så vackert!
Jag har tvättat. spännande. Jag är galet sugen på allt möjligt nu bara för att vi är pantburks-fattiga. Typ våfflor, godis, sushi, panerad fisk, paj, frallor med ost, fil med goda flingor, fruktsallad, grillat, wok, kakor. Jag ska knata till Ica och köpa ett paket ägg. Och baka KLADDKAKA TYP! heh.



Kommentarer
Postat av: Bunny

Så fin!



Och detta påminde mig om att jag åååterigen glömde min kladdekaga i Alex frys. Tusan!

2011-05-22 @ 20:39:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0