Like a sassy lady on a field trip.

"Tantshorts" 2hand/ Vit tishy från H&M/ Örhänge som halsband 2hand.

Jag är skitmätt! Har precis haft i mig en skål linssoppa, ägg, grönsaker och resten av Lars potatismos. Innan dess fick vi såndära frystårta av pappa. Heh. Mätt. Najs. Far kom lite som en räddare i nöden igen, med massa stuff till "barnbarnen" (marsvinen), godis till mig (heh, det lär i alla fall konsumeras huvudsakligen av mig), cigg till Lars, vin, juice, ost och frysetårta :DDD Och fickpeng så vi klarar oss ett par dar, skönt! Pappa fick frisörbehandling by Pyrola i utbyte.
Imorgon är det fredag va! Vill mycket gärna ha fredag.

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: åh va kulit att du gjorde det, tack tack :D kram!!

2011-05-13 @ 20:05:50
URL: http://mylittlemind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0